BreezoMeter – The successful start-up from BizTEC

 photo נכתב ע”י זיו לאוטמן (BreezoMeter CMO)

כבר שנה חלפה לה מאז זכייתנו בביזטק 2013 והרבה דברים מרגשים קרו.
ניגשנו לתחרות ביזטק עם בעייה אמיתית – רן קורבר, מנכ״ל החברה, חיפש לרכוש דירה עבור משפחתו. כמהנדס סביבה, רן ידע שזיהום אוויר הוא אחד מהסיכונים הבריאותיים הגדולים בעולם (8 מיליון אנשים מתים מדי שנה מזיהום אוויר, 2500 בישראל!) והיה לו חשוב לקנות דירה במקום עם אוויר נקי ובריא!.
רן גם ידע שכל המידע אודות זיהום האוויר ומה אנו נושמים קיים, כיוון שזיהום האוויר מנוטר ע״י מאות תחנות ניטור בישראל ומאות אלפים בעולם. אך להפתעתו המידע היה קשה להשגה, מבולגן ולא קריא. כך נולדה לה משימה – להנגיש את המידע אודות איכות האוויר, באותה נוחות בה אנו בודקים מזג אוויר (וכמובן למצוא לרן ומשפחתו מקום לגור).
מצד אחד לא להאמין שעברה כבר שנה ומצד שני זה נראה כל כך רחוק. קצת במספרים:

גדלנו! מצוות של 3 בתחילת ביזטק ל 8, והיד עוד נטויה
(אגב, אנו מחפשים מהנדס שרתים וiOS!).

מרעיון ומוצר מינימלי למוצר אמיתי, אשר זמין גם למשתמשים פרטיים וגם לעסקים בישראל וארה״ב (השקנו באופן רשמי בארה״ב לפני כשבוע!). כיום יש לנו מעל 15,000 הורדות של אפליקציית בריזומיטר, שמראה מהו זיהום האוויר במיקום המשתמש, כיצד זה משפיע על הבריאות ומה ניתן לעשות כדי לצמצם את החשיפה    בישראל ובארה״ב, וכן ומספר עסקים בישראל ובארה״ב שמתשמשים במידע אודות איכות האוויר.


20,000 דולר השקעה ראשונית בסוף ביזטק, הוכפלו עד היום ב30, והיד עוד נטויה 🙂


לאחרונה נבחרנו ל 20 הסטארטפים המבטיחים ע״י רשת התקשורת המפורסמת CNBC וזכינו בתחרות ה Startup Open של שבוע היזמות העולמי (נבחרנו מבין 600 חברות!). 

עם ההתפתחות והגדילה גדלים האתגרים. אתגרי ניהול צוות שהולך וגדל, שיפור המוצר, פיתוח עסקי, שיווק נכון ועוד. חשוב להבין שסטארטאפ חייב להמשיך ולחדש כל יום ובכל פרט שהוא עוסק בו. לכן, לא מפתיע שאנו חוזרים לחומרים ולשיטות העבודה החשובים שלמדנו בביזטק. למעשה, ביזטק היוותה עבורנו ממש אוניברסיטה ב״איך להקים סטארטאפ״ והכשירה את הקרקע לפריצה הראשונית.
לסיום, אולי הדבר החשוב ביותר בגדילה והתפתחות של חברה הם האנשים. זכינו לאנשי צוות מעולים בחברה, למשקיעים מאמינים ותומכים, לעו״ד מצויין שמלווה אותנו ועוד רבים וטובים.

ובקיצור, הירשמו לביזטק (;