הצרכנים לא להוטים על הרעיון של אינטליגנציה מלאכותית (AI) פולשת לבתיהם: מה אם רובוטים ישתלטו על העולם? מי מרגל אחריי? מי מקשיב לשיחות שלי? אבל עכשיו אותם צרכנים מתחילים לאמץ את הטכנולוגיה החדשה בחייהם האישיים ובעסקים שלהם.
זה בתורו העלה את הביטחון של חברות המעוניינות בטכנולוגיה כל כך הרבה כך שחברות שילשו את ההשקעה שלהם ב- AI מאז 2013, על פי סקר.
AI, למעשה, יש את הפוטנציאל לשנות לחלוטין את הדרך שבה חברות יכולות לעשות עסקים ובגלל ההתפתחויות הטכנולוגיות, יותר חברות, בשנת 2019, יוכלו לגשת וליישם את הטכנולוגיה משנה חיים הזו., חברות כמו אמזון, מיקרוסופט ו-Google כבר מובילות את הדרך.
אז, בהתחשב בהתפתחויות הצפויות עבור הטכנולוגיה הזו, בדקנו ארבע מגמות AI לצפות להן ב2019.
עוזרי AI מתקדמים יותר.
הצרכנים נהנו מהצורך במסייעי AI בבתיהם במשך זמן מה עכשיו עם הכנסתן של סירי של אפל, אלקסה של אמזון והתקנים אחרים. אתה יכול לשאול את המסייעי AI לנגן לך שיר, לומר לך את מזג האוויר, לחפש מידע באינטרנט, לכבות את האורות בבית ועוד הרבה יותר.
הצרכנים אימצו את הטכנולוגיה החדשה ממונעת AI. למעשה, במחקר מ-Adobe analytics, יותר מ71אחוזים של בעלי רמקולים חכמים דיווחו שהם משתמשים בהם באופן יום יומי, בעוד 44 אחוזים אמרו שהם השתמשו בהם מספר פעמים ביום. אז, בשנת 2019, נצפה לראות עוד עוזרות AI מתקדמות בביתך, בעבודה ובתחומים אחרים של החיים שלך.
נכון לעכשיו, מה שהצרכנים מבקשים ממסייעי AI לעשות הוא די בסיסי, כמו לחפש ולנגן שיר מסוים. אולם מנצפה לראות שינויים גדולים במשימות שעוזרות AI יכולות לבצע בעתיד הקרוב. מסייעי AI בקרוב יוכלו לספק חוויות פרטניות אף יותר, כאשר הן מתקבלות באופן טוב יותר בזיהוי קולות של משתמשים שונים.
במקום רק לדבר עם המכשיר הביתי AI או הטלפון הנייד שלך, אני מנבא שבקרוב תוכל לדבר עם המכונית שלך, טלוויזיה, מקרר-אפילו המנורות שלך.
כלים לגיוס באמצעות AI.
על פי סקר, 42 אחוז ממעסיקים שנשאלו היו מודאגים שהם לא יוכלו למצוא את הכישרון הדרוש להם. עבור עסקים רבים, תהליך הגיוס הוא אחד מהמשימות שבזבוז זמן ולחץ רב מופעל עליהן, אבל עם התקדמות באינטליגנציה מלאכותית, כלי גיוס AI יהיה מגמה לצפות ב 2019.
לדוגמה, מאיה, היא עוזרת גיוס עובדים מסוג chatbot. היא יכולה לתקשר עם מועמדים דרך סקייפ, דוא"ל או טקסט. זה יכול לאשר מראש מועמדים ואפילו לדחות מועמד אם תחליט להעביר את הבקשה שלו או שלה.
יחד עם AI-מופעלת סינון ותקשורת עם מועמד, מספר כלי האינטליגנציה המלאכותית מתרבים ואלו יסייעו למעסיקים לחסוך עוד זמן ולמצוא את המועמדים שהם צריכים בשנה הבאה.
שיחה AI-חיפוש
מכיוון שהמשתמשים יתחילו בקרוב להשתמש בעוזרים בדרכים חדשות ולעתים קרובות יותר, חיפוש מתקדם AI יכול להיות מגמה ענקית. עם הצגה טכנולוגיה כמו החיפוש הקולי, הדרך שבה הצרכנים מחפשים באינטרנט השתנתה. במקום להקליד בשאילתת חיפוש כמו "דירות למכירה דאלאס," צרכנים יוכלו לדבר שאילתות החיפוש שלהם באמצעות ביטוי שיחה יהיו יותר כמו, "אילו דירות למכירה בדאלאס עבור $150,000?"
במילים אחרות, הדרך שבה משתמשים מקבלים תשובות לשאילתות שלהם יהפכו למתקדמים יותר גם כן.
בהמשך לדוגמת הדירה, מנועי חיפוש AI יעשה יותר מאשר רק לספק למשתמשים מספר רישומים; הם יקבלו גם תשובות שיחה נוספות. מנועי החיפוש יכולים לעקוב אחר שאלות כדי לספק פתרונות מפורטים יותר על ידי שאלה, לומר:
כמה חדרי שינה אתה רוצה?
באיזו שכונה אתה מעדיף לגור?
אתה מעדיף חדר כושר ובריכה?
לאחר מכן, משתמשים יוכלו לצמצם את הפתרונות ולקבל בדיוק את תוצאות החיפוש שהם מחפשים. מאחר והצרכנים משנים את הדרך שבה הם מחפשים, איכות התוצאות שהם מצפים לקבל תשתנה, כמו גם, דוחף את מסייעי AI לשמור על הציפיות האלה בשנה הבאה.
סוכנים וירטואליים ובוט שיחה
Chatbots משפרים שירות לקוחות עבור עסקים מכל הסוגים בשנים האחרונות; אתה יכול אפילו להזמין פיצה דרך פייסבוק chatbot עכשיו. בשנת 2019, טכנולוגיה זו תהיה אפילו יותר מתקדמת ואנושית מבעבר. עם תכנות השפה הטבעית, אתה כבר לא צריך להיות שיחה רובוטית: הצרכנים יכולים לדבר בדיוק כפי שהם היו מדברים אל סוכן אנושי.
Autodesk חשפה לאחרונה את הסוכן הווירטואלי שלה, אווה. אווה היא "אדם דיגיטלי" שיכול לענות על שאלות הלקוחות, לכוון אותם לתוכן ולעזור להם לחייב בקופה, כמו גם להגיב באופן אינטראקטיבי לאותות רגשיים ממשתמשים אלה.
יותר ויותר קמעונאים ועסקים משתמשים בסוכן שיחה וירטואלית כדי לפתור בעיות שירות לקוחות מבלי להעביר משתמשים אל אדם אמיתי בצוות.
אז, עכשיו יש לך ארבע מגמות שימושי AI לצפות להן בשנה החדשה. ככל ש AI מתקדם, כך העסק שלך יהיה מסוגל לנצל את הטכנולוגיה הזאת לא רק לתת לך יותר נוחות בחיים האישיים שלך, אבל לעזור לך להפעיל עסק יעיל ורווחי יותר.